12 dec. 2017

Electrica Muntenia umblă cu muia ... aka se joaca cu curul pe lângă pulele sculate ale clienților.



#Electrica umblă cu muia ...
România , secolul XXI ...

Sunt treaz de pe la ora 3:30 . Ca de obicei , am ceva de lucru .
Între orele 3:30 AM şi 4:40 AM au fost trei căderi de curent şi vreo 4 fluctuaţii nasoale.



      Băi incompetenţilor care sunteţi voi incompetenţi (aştia de la #ElectricaMuntenia ) , dacă mi se fute centrala termică în miez de iarnă din cauza voastră, intru în primul sediu Electrica CU UN DILDO GIGANT și fac ravagii indiferent de consecințe !!! Sau mai bine mă cac într-o pungă și apoi le dau cu punga în cap incompetenților de acolo , până le iese aroganța și nesimțirea pe urechi.

În ultima lună , din cauza fluctuațiilor de curent și a penelor , de vreo 4 ori m-am trezit in frig , am găsit centrala pe EROARE și siguranța care închide gazul activată.

ESTE INADMISIBIL AȘA CEVA !!!
Plătim energia electrica la prețuri exorbitante . Nesimțiții de la electrica au salarii JENANT DE MARI . INFRASTRUCTURA LOR și instalațiile sunt varză și nu pot susține rețeaua.
... VREM CALITATE ȘI SERVICII IREPROȘABILE , NU BĂTAIE DE JOC !!!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: