13 aug. 2017

[dezavantajul de a locui pe o scară de bloc plină de fosile & IQ-uri subunitare]





       RECOMANDĂRILE UNEI VECINE (băgăcioase) PENTRU SUCCES ÎN AFACERI :


1. Să căutăm un mușuroi de cârtiță (într-o zi de Vineri) , să turnăm peste el un borcan de miere și să bălmăjim acolo niște bla bla-uri indicate de inteligența ei limitată ....


2. Să te duci la căpătâiul unui mort și să ... alte bla bla-uri + niște chestii dubioase/șocante .

~~~~~
~~~~~


        Băi nene ! DA' DE MUNCĂ A AUZIT CAREVA ? MUNCAAAA ?!? AIA CARE IȚI DĂ PAPA (bună sau rea, papa vine sigur dacă...muncă și sănătate).
Terminați în căcat cu tâmpeniile și basmele de Ispirescu !
Evident, "duamna" vecină nu pe mine m-a oprit pentru a-mi face astfel de recomandări, ci pe consoarta mea (care e mai blândă și mai răbdătoare). Eu aș fi respins-o puțin mai direct și puțin mai ... în felul meu . Nu am timp de prostii sau de babe care stau prost cu procesorul.





#moșmoande
#babe
#vrăji
#descântece
#EvulMediu
#prostiaomeneasca
#zulu
#zaneSizmei
#magie
#tampenii
#oamenilimitati
#creieremici
#farmece
#fereascaAlDeSus

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: