21 mar. 2017

Despre poliţişti murdari , poliţişti care fac de ruşine meseria pe care o practică . (2)



             Astazi am înregistrat o convorbire cu un martor într-un dosar penal, martor care susține că un anume politist de investigatii criminale(organ de cercetare penală) i-a modificat / falsificat declaratiile pentru a proteja niste infractori (consumatori si traficanti de droguri).
O voi publica la momentul oportun , după ce aceasta va fi mai întâi arătată instituțiilor superioare celei din care face parte polițistul respectiv , alături de alte probe materiale REALE .


Putreziciunile din sistem trebuiesc înlăturate, altfel înseamnă că trăim degeaba și speranțele de a mai salva ceva din țara aceasta au murit de multă vreme ....

Chiar daca în urmă cu puțin timp aveam gânduri împăciuitoare și pozitive, acum m-am răzgândit (nu pot tolera falsul , corupția și minciuna) ...
POVESTEA MERGE MAI DEPARTE !
Altfel , nimic nu se va schimba în bine și putregaiul se va întinde până nu va mai rămâne nimic.
... și cum , pentru moment sunt blocat aici, în mizeria asta de țară, măcar să fac ceva util pentru societate ....


Post Scriptum 1:

Cred că tare mult s-ar bucura presa centrala și ceva televiziuni de un asemenea subiect... Mai ales când exista înregistrări audio și video + alte chestiuni extrem de interesante.


Post Scriptum 2:
Tocmai mi-am adus aminte cum , pe vremea când cochetam cu ceva funcţie prin administraţia unui complex comercial din Ploieşti , veneau nişte neni miliţieni de pe la o anumită secţie de Poliţie din Ploieşti şi băgau în buzunare nişte plicuri cu bani . Lunar !!!
Un fel de "taxă de protecţie" , "mită" ... sau cum vreți să o mai numiți . Mai închideau ochii la una ... la alta . Mai dădeau câte un pont înainte de vreun control . Și tot așa. Turcu plătea .
Oare am ceva înregistrări din acea perioadă ?! Habar nu am dacă am sau nu așa ceva. O să caut ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*** Despre poliţişti murdari , poliţişti care fac de ruşine meseria pe care o practică .  (1) - link ***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: