22 aug. 2016

Romanii, vracii si diagnosticul ghicit in zaţ de cafea . (partea 1)


Sunt mai bine de sase ani de atunci...
Mama mea s-a stins de cancer la pancreas cu metastaze hepatice , insa diagnosticul pus pe biletul de iesire din spital a fost de ulcer duodenal .

In ziua cand mama a facut primele crize serioase , manifestand primele simptome, am sunat la 112 si am chemat ambulanta .
Avea dureri , nu putea sa manance si sa bea apa (elimina totul imediat) . Aceste simptome au aparut brusc, asa dintr-o data , pe cand mama se afla in vizita la mine.
Initial , medicul de pe ambulanta a refuzat sa o ia la SJU Ploiesti ... motivand ca nu are nimic si ca mai bine o internez la psihiatrie .
Mama avea dureri groaznice . I-au facut un algocalmin. Dupa indelungi staruinte, am reusit sa il induplec pe medicul de pe ambulanta , motivandul "oneros" ...
Mi-au tinut-o pe mama doua saptamani la SJU Ploiesti . Diagnostic ? Ulcer . Tratament ? Pentru ulcer . Bani pe medicamente ... Bani IN PLIC medicilor , asistentelor , infirmierelor ... Multi BANI . Fara bani nu se uita nimeni la tine.
Dupa doua saptamani mi-au dat-o acasa intr-o stare jalnica . Au refuzat sa ii faca tomograf . I-au facut doar o endoscopie si cateva ecografii + analize la sange. Ce scria pe biletul de iesire ? ULCER .
I-au dat diagnostic si tratament pentru ULCER .
Fratele meu , cunoscand un medic oncolog din Bucuresti , a reusit sa o duca pe mama intr-una din garzile pe care acesta le facea in Calarasi . De cum a vazut-o , medicul respectiv ne-a spus ce are ... Au urmat analize si tomograf. S-a confirmat . Mama avea cancer la pancreas cu metastaze hepatice. Dupa doar doua luni mama s-a stins .
Nu , mama nu a avut niciodata ULCER .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: