19 aug. 2011

Crestini ?!

Cum poti sa te numesti crestin/crestina/credincios/credincioasa atunci cand furi flori din cimitir , de la alte morminte, pentru a le planta la mormantul rudelor tale ?!?!
Nu-i asa ca cel care face asta merita sa i se rupa degetelele oscior cu oscior si cat mai chinuit ?
Nu m-am ingrijit decat vreo trei luni de ele (de doua ori pe saptamana)...
Pe calduri de 40 g C eu jumuleam buruiana in cimitir si sapam amaratele alea de flori...

Daca pun mana pe baba sau pe idiotul care mi-a stricat rostul acelor flori ii rup oscior cu oscior si il/o bag in spital. Apoi ma autodenunt la "militie", platesc amenda ... si, dupa ce iese din spital, il/o mai bag inca o data (BONUS).






Este a doua oara cand mi se intampla asta (in cel mai bine pazit cimitir din Ploiesti - asa se spune).
O floare costa 1,5 -3 lei la Halele Centrale ... Care o fi logica si IQ-ul imbecilei/imbecilului care este in stare de o asemenea idiotenie ????






Mai devreme sau mai tarziu tot pun eu mana pe un hot din cimitire. Mi-am jurat ca il voi schilodi pe viata.


(voi lipi acest afis improvizat la locul intamplarii)

2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

iculici said...

:) se fură de toate
eram cu FJ13 și așteptam la rând să luăm niște apă sfințită (de la catolici) și ea își cumpărase (daaaa da, A CUMPĂRAT!!!!) niște busuioc. la un moment dat vine o doamnă lângă noi (care nu prea avea chef să stea la rând) și când a văzut busuiocul numai ce-o aud: "aaa... e de leac" și jap îi fură două firicele. am rămas interzisă. ... mi s-au blocat cuvintele la ieșire :)

se fură tot, până și busuiocul :) din păcate

:)

Fetita Junglei13 said...

O bună credincioasă face aşa:
îsi rezervă 2 locuri pe o canapea, cât timp dânsa e afară. Revine,ridică tonul la persoanele, care se odihneau pe canapea în timp ce dânsa nu era acolo, ocupă apoi canapeaua cu ditamai geanta si... pleacă iar afară.
După ceva vreme revine şi surprinsă să găsească una dintre persoane pe muchie, se aşează şi-i face semn să stea lângă ea (probabil ingerasul de pe umarul stang a fost mai puternic decat aghiuta de pe umarul drept). Bun, numai ca in timp ce se ruga a tinut de cuviinta ca din cand in cand, cand probabil avea impresia ca persoana de langa doarme (daca n-o auzea strigand rugaciunile)sa-i dea cate doua trei coate sau doua trei genunche.
Mna, o buna crestina stie ce face.
Posibil ca la dumneata la cimitir sa fii fost o persoana nu neaparat crestina, poate sa fii fost si baptis,evanghleist sau cum le-o mai zice, dar era musai sa iti spun despre bunii crestini ce se bat cu pumnul in [piept, cat sunt ei de corecti (mna, nici Dumnezeu nu-i ca ei)